Subject: teabenõue [Sorainen-LEGAL.FID1921837]
From: Mario Sõrm | Sorainen <[email-masked]>
To: "Madina Talu"
Cc: "Mihhail Antonov", "Laura Sofia Annus" <[email-masked]>,Kadri Härginen | Sorainen <[email-masked]>, "Andry Palu" <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 12:15:47 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetavad

Pöördun Teie poole küsimusega, kas AS-il Eesti Energia ja tema
lepingulistel esindajatel oleks võimalik tutvuda järgmiste dokumentidega:

1.	Lelle 22 Holding OÜ 03.07.2024 taotlus riikliku järelevalve
menetluse algatamiseks (viit 12.2-1/3110-1)
2.	Rahandusministeeriumi 16.07.2024 vastus riikliku järelevalve
menetluse alustamata jätmisest (viit 12.2-7/169-1)

Tõenäoliselt on nimetatud dokumendid seotud AS Eesti Energia korraldatava
riigihankega 280484. Leian, et isikul, kelle suhtes järelevalveteade
esitati, võiks olla õigus teada, millele Rahandusministeeriumi tähelepanu
juhiti ning õigus teada sedagi, millistel põhjustel Rahandusministeerium
järelevalve alustamata jättis. Kuivõrd viidatud dokumendid võivad omada
tähendust viidatud riigihankes toimuva õigusvaidluse kontekstis, siis
paluksime teabenõude täita hiljemalt homseks.

Lugupidamisega

Mario Sõrm

Advokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 56 649 099 | T. +372 6 400 915
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.